Si en Romeva dubtés


Raül Romeva, que fou eurodiputat de IC durant deu anys, és ara el cap de la llista conjunta de CDC, ERC, ANC i ÒMNIUM per al 27S. De moment no en té cap dubte, però un dia en podria tenir

- I ara què faig, Artur Mas?
     - No te’n preocupis, Romeva,
no t’intranquil.litzis pas,
    que tot això és cosa meva.
     La teva aura esquerranosa
és una bona pantalla
contra una història penosa
 de corruptes i canalles.

        - A veure si en trec l’aigua clara:
és un afer fiduciari
en el que hi poso la cara
per salvar-te del naufragi?
- Així és, no cal pensar-hi!

     - Jo que sempre he estat sincer
seré ara l’instrument
per acomplir el trist paper
de fer-te a tu president?
- No t’ho prenguis malament!
Si no t’agrada el paper
del perfecte Testaferro
pots interpretar molt bé
 el del valent Tallaferro
que representa el seu poble
en una causa molt noble.

     - A quin poble, exactament?
En tota aquesta mudança
enlloc veig la meva gent,
la que em donà confiança.
- No t’hi capfiquis, amic!
      - Jo no puc ser el teu amic.
Essent jo aquest cap de llista
els amics cauen molt lluny,
de tots n’he perdut la pista
i el  dubte al cap em retruny.
C.A.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Del "vot de la teva vida"a l’abstenció

De vegades els anys

Xavier Trias, indignat